Producenci
Promocje
7. ISOKOR Cleaner 1000ml
7. ISOKOR Cleaner 1000ml
52,58 zł 37,32 zł
szt.
8. ISOKOR Cleaner 5000ml
8. ISOKOR Cleaner 5000ml
175,98 zł 118,82 zł
szt.
9. ISOKOR Cleaner Facade 5000ml
9. ISOKOR Cleaner Facade 5000ml
144,98 zł 101,77 zł
szt.
6. ISOKOR Cleaner 500ml
6. ISOKOR Cleaner 500ml
40,71 zł 25,44 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

30 dni na zwrot

Zgodnie z ustawą "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. 

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje (na podstawie przepisów prawa) prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.

2. Aby odstąpić od umowy należy przesłać stosowną informację na adres email: biuro@isodry.pl o podjętej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. 

3. Ze względu na specyficzne właściwości sprzedawanych produktów muszą one byś zwracane w oryginalnym opakowaniu tj. zabezpieczone przynajmniej 2cm grubości styropianem, chroniącym przed zbyt wysoką i zbyt niską temperaturą w transporcie. W przypadku braku takiego opakowania reklamacja nie zostanie uwzględniona.

 

 

Reklamacje

 

Wszystkie produkty dostępne w isodrysklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
 

 

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.

Ze względu na specyficzne właściwości sprzedawanych produktów muszą one byś zwracane w oryginalnym opakowaniu tj. zabezpieczone przynajmniej 2cm grubości styropianem, chroniącym przed zbyt wysoką i zbyt niską temperaturą w transporcie. W przypadku braku takiego opakowania reklamacja nie zostanie uwzględniona.
 

 

Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
 

 

W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: biuro@isodry.pl

- przesłać zgłoszenie na adres ul. Głowackiego 1a lok.3, 05-071 Sulejówek

 

Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl